Öncelikler her yolu denedim. Gaz ilacı masaj duş kendim rezene papatya çayi içmeyi kimyon yemeyi, süt ürünlerini çıkardım, gaz yapan yiyecek yemiyorum. Ama bebeğim 2- 3 güne gazlanıyor. Gece uyuturken ağlama krizleri karın gurultusu oluyor. Son çare olarak ona da çay vermeyi düşündüm. Humana rezene kimyon öneren var siz ne tavsiye edersiniz güzel anneler. Bu arada bebeğim 54 günlük