simaynisa Kızım 23 aylık Odasında gündüz uyuyor fakat gecelerinde uyuyordu bir ay önce hasta oldu soğuk algınlığı sonra geceleri 2 gibi uyanıyor yanıma yatıyor boyle başına gelen oldu mu acaba yoksa erken mi ayırdın odasını alışkanlık mi yaptı bilmiyorum