gullsah88 Odada ki nemi azaltmak için buhar makinesi aldık. Ama nem daha çok gece yükseldi. Gece çalışır bıraktım. Bebeği beslemek için uyanıp baktım düşmesi gerekirken nem yukselmis bu normal mi 😁😁
irva gullsah88 Buhar makinası odada ki nemi düşürmez ki.Düşük nemi yükseltir ayarında tutar.Nem çok yüksekse zaten buhar makinası açmayın.Nem düşürmek için cihazlar farklı nem alıcılar almanız lazım.
Elcinn gullsah88 nem oranı % 50 iyi çok yüksek olunca bakteri üretiyor çok nem olduğun da hani sabit tutmaya çalışın ben uyumadan önce açıyorum birde oda temizleyici aldım ekstra o da sabaha kadar açık denge de tutuyor en azından
gullsah88 irva Teşekkür ederim. Odamız da nem fazla bir yakinimiz tavsiye etti ama nem daha çok yükseldi