Cly01 Kızlar haftada bir gün eşim nöbet çıkışı oluyor. Eşim bakıyor . Haftada 4 gün bakıyor yani bakıcım arkadaşlarım bakmadığı günden ücreti düş diyor ama benim içime sinmedi. 1500e bakıyor ayda 20 günden günlük 75 tl siz bakmadığı günleri düşüyor musunuz
luluuu Cly01 normalde sigorta bile yapılması gerekir suç biliyor musunuz bilmiyorum ama. Bir arkadaşım bakıyor 5 gün 4bin lira alıyor. Bakmadığı günlerin parasını kesmiyorlar
Ceylan578 Cly01 Yani tam anlamadım ama ayda 20 gün bakıp 1500 TL veriyorsanız bence gayet iyi yanı parasını daha fazla düşürmeyin bence
Anneko Cly01 günlük 75 ₺ ne sizi fakirletir nede o kadını zengin eder yani 75 ₺ yı kesipte karşıdaki kadını da üzmeye hiç gerek yok aldığı rakam zaten waoow denecek bir rakamda değil şuan dışarı ciksaniz 75 ₺ ye alabileceğiniz sınırlı birkaç meyve sebzeyle eve dönersiniz. Eğer bakicinizdan memnunsaniz 75 ₺ için bunu hesaplayıp düşürdüğüne değmez afaki bir ücret olsa elbette düşünün derdim ama değil. Kesmeye gerek yok kim ne derse desin siz memnunsaniz sizi zor durumda koymuyorsa gözünüz arkada değilse bunun hiç önemi yok diye düşünüyorum
Cly01 Ceylan578 bende öyle diyorum etrafmdaki arkadaşlar hep kesiyormus banada öyle dediler o yüzden sordum kesmedim hiç
luluuu Cly01 yok canım büyük şehirde değilim karamandayim. 200bin nüfusu anca var. Ama o insanın 4 gün de olsa koca gunu sizinle bebeğinizle geçiyor. Verdiğiniz ücret oldukça az üzerine bir de kesilir mi diye soruyorsunuz. Şikayet edip sigortasız çalıştığını kanitlasa emin olun çok çok fazlasını ödemek zorunda kalırsınız çünkü sigortasız çalıstirmanin cezası var
Ceylan578 Cly01 Bence etrafınızdakileri duymayın hak yemek çok kötü şahsen ben 20 gün bakıp 1500 TL almayı kabul etmezdim çünkü şu devirde 1500 mutfak gelirinin yarısı bile değil bazı insanlar mecburiyetten çok ihtiyaçları olduğu için çok düşük paralara çalışıyor yada çocuk bakıyor işte ama insanlar bunu fırsata çdvirmemeli onlarin yerinde biz olabilirdik biraz empati yapmamiz gerekir
cansuyagmur Cly01 bu fiyata bakıcı bulamazsınız bir daha. Bence boşverin 75 TL nin ne değeri kaldı ki ? Bence muhatemelen ocakta zam ister. 75 TL yi de kessem mi diye düşündüğünüzü duyarsa şok olur kadın
bumblebee 1500₺ çok düşük, bi de keseyim diyorsunuz. Üzüldüm hanımefendiye, inşallah güzel bir iş bulur🤲 nesini keseceksiniz ki bunun?
Cly01 bumblebee arkadaşlarım kesiyor ben hiç kesmedim kesiyor musunuz diye sordum sadece 🫶🏻 bakıcımdan çok memnunum tabiki şu zamana kadar hiç kesmedim kesmeyi de düşünmüyorum bir çok kişiyle hemfikir olduğumu gördüm teşekkür ederim
Cly01 guno aylık 300e falan denk geliyor ve aylık 100 TL bile kesen arkadaslarm olunca banada tuhaf geldi sormak istedim sadece kesmedim kesmeyi de düşünmem
BusUgUr Cly01 benim annem 10yıl çocuk baktı ve bizi bu parayla büyüttü okuttu. Bir ailenin 2 oğlunu misler gibi büyüttü. Annemin patronu gitmediği günleri kesmeyi bırakın anneme her bayram yılbaşlarında harçlığını verirdi. Okuyan bizlere harçlık verirdi. Adak adardı adağının yarısını bize gönderirdi. Fitrelerini anneme verirdi. Bizler evlendik 4 kızız hepimizin nişanına düğününe ilk çocuklarına altın taktı hep hemde yarım altın. Çünkü annem çocuklarına gözü gibi bakardı. Artık evinizden biri gibi olan bu insanlara az daha cömert olun bence. Evladınızı emanet ediyorsunuz. Siz kadını memnun ederseniz o da sizi memnun eder. Arkadaşlarınızın yaptığı da çok ayıp. Hiç yakıştıramıyorum bu davranışı insanlara.
bumblebee BusUgUr ya size bişi dicem ne eli öpüles insamış. Anneniz de onun gözümü arkada bırakmamış, o da kıymetini bilmiş. Arkasından dua alıyor. 3-5 kuruş için değer mi?
saribezlianne Cly01 bizim de bakan tanıdıklar var ama kesmiyorlar. Zaten paraya ihtiyacı olsa bu kadar ucuza çalışmaz. Sigorta bile yapmanız gerekiyor cezası var. Zaten az para alıyor kadın. Bizim burda bakıcılar 4500₺ den başlıyor. Kadın kendi evinde bakarsa yiyeceğine kadar alanları biliyorum. Bakıcı kadın bakacağı çocuğun evinde bakıyorsa da otobüs parası karşılanır. Bide bunu buraya sormak için sormuşsunuz gibi olmuş