Kızlar resimlerden bakıyorum, doktoruma ilk gittiğimde 4 hafta 1 günlük demiş bebeğime. Aradan geçen zamanda bir yerde doktor 3 haftalık sapma yapıyor. 39+3 de bebeğimi makat geliş diyerek sezeryana alıyor. Ama ilk gittiğim gün bana dediği güne göre 36+3 de bebeğimi almış oluyor. Sizce dava açmalı mıyım? Bu bebek hafta hesaplama işleri nasıl oluyor? Ben mi yanlış düşünüyorum?