Menekkse Ayda tabloda atak var mı ya.. beklemiyorduk böyle bi sıçramayı 🥹 ben diğer aylarda bu kadar zorlandigimi hatırlamıyorum. Bebeğim genel ruh hali olarak huzursuz. Uykusunda da öyle rahat bı uyku uyuyamiyor. Her uyutmaya giderken ayağım geri gide gide uyutuyorum. Savaşıyoruz resmen. 🥹 Gece uykusuna yatiyor, 1 saati bulmadan uyaniyor. Sabahları 6 Lara çektik günaydını. Gün içinde de uykusu var ama yok yani uzun süreli uyuyamiyor. Siz nasıl bas ettiniz bu dönemle? Uyguladığıniz yöntemler var mıydı merak ediyorum. Teşekkürler 🌷
Duygu38 Menekkse cnm sakin kalarak baş edeceksin bizde 8aylığız biz sakin olunca oğlum da sakin oluyo açıkçası ama atak haftası olup olmadığına bakmak için Google de atak hesaplama var ona bir bak o sana söylüyo zaten atak haftasını
Sadece_nil Menekkse en iğrenç atak dönemimizdi ekstra uyku gerilemesi de var 😅 1 ay sonra geçmişti sabretmek lazım yapcak birşey yok
Menekkse Duygu38 gerçekten çok zorlayıcı bir süreç kızıyorum bazen istemsizce sesim yukseliyor sonra çok pişman oluyorum ağlamak istiyorum artık 🥺
smyrmyry16 2 gün sonra 8 aylık olacak böyle Bi post açmıştım bende 2 haftadır yaklaşık aynı şeyleri yaşıyorum ne zaman geccceeeeek 🥺🥺🥺
Menekkse smyrmyry16 gerçekten çok zor bir dönem 4. Ayı falan hissetmedim ama bu alt üst ederek geciyo 🥺 sesim yükseliyor bazen tükenmiş hissediyorum sonra pişman oluyorum yanlış bir iz birakmsk istemiyorum bebeğimde kızmayı hiç istemiyorum böyle.bir durumda 🥺
Duygu38 Menekkse bliyorm bnde öleyim arada kızarm bizimde bazen tansiyonumuz yükseliyor olsn sakin kal elinden geldiğince
Menekkse Menekkse babası bana göre biraz daha rahat şakaya vuruyor falan ilgilendiğinde ama ben öyle olamıyorum öyle olsam belki her şey daha güzel olacak.onun için de
Demeteymenim Ah olmazmiii hemde ne atak oğlum 7.5 aylikken basladi 9 aylik olduk anca gećiyor. Ek gida reddi mi dersiniz uykuya dalamama mi surekli kucakta gezmek gece gunduz ayagimda sallardim oyle uyurdu gećti gitti Çok sukur 🙏