Pinar9 aliskanlik diye birsey tok.bebek gece acikirsa uyanir emmek ister ve her emmek istediginde emzirmeliyiz.alistigi icin degil ihtiyaci oldugu icindir.bazi anneleri anlamiyorum kendileri uyumak icin emmesin istiyorlar.ama inanin bebek bu anne sutu gibisi de yok ve her istdgnde gerekirse gece 5 kere bile kalkmisligim vardir 2 sene full emzirdim kizimi.simdi de 2.kizimi emziriyorum Allaha sukur.gece en az 2 yada 3 kez istiyor evet zor belki uykum bolunuyor ama ihtiyaci oomasa uyanmaz o da.bazi geceler 1 kez uyaniyor.yani aliskanlik diye bisey sozkonusu degil.aliskanlik olsa hergece ayni olurdu.