23ygmur oğlumda her diş dönemi aynı gündüz bişeyi yok gece öksürmekten uyuyamıyodu, doktora götürdüğümde bişeyi yok diş çıkarıyo gündüz yutuyo ama gece kontrol edemeyip genzine kaçırıyodur yastık kullan yapacak bişey yok demişti. Bende kehribar aldım bi ümit onun etkisi mi bilmiyorum gece öksürmeleri bitti.