Merhaba arkadaşlar. Romatoid artrit hastasıyım ve 2 aylık bebeğim var. Şimdiye kadar iyiydim fakat 1 haftadır geceleri ciddi ağrı yaşadığım için bebeği geceleri emzirmede ve alt- kıyafet vs bakımında çok zorlanıyorum. Emzirdiğim için ilaç da kullanamıyorum. Aranızda romatoid artrit veya ankilozan spondilit olup emziren var mı, ilaç kullanıyor musunuz, nasıl bir yol izliyorsunuz?