Meldakurt Meldakurt ben 21 gun oldu dogum yapali. Dikisim iyi. Sadece dikisimin alti sertlik var o bolgede agda yaptirsam sorun olurmu ?
benkosarim Meldakurt bugün bir tane hanımefendi bir post açmış sezeryan sonrası agdaya gitmiş dikişinin orada galiba 2 cm yarık oluşmuş şikayetçi olayım mi diye soruyordu bir bakın okuyun bence ben tavsiyem girmeyin
parisbebek90 Meldakurt 40 çıkmadan yaptırmayınve hekime danışmadan. Ben 45 günlükken yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı
Meldakurt parisbebek90 zaten 40 ında doktor kontrole gel demisti çünkü kasinti yapmaya basladi neyse biraz daha kalsin.