Alyask bizimde dün akşam hastaneden geldikten sonra ateşi çıkmaya başladı sanki 37.1 oldu ilaç verdim çıkmasın diye düştü hemen çıkmadı bir daha 3 gün sonra çıkacak çok korkuyorum bende enfeksiyondan çünkü dediğiniz gibi sürekli tekrar ediyor. Bende banyo yaptırırken suyun içine koyuyordum ondan mı oldu bilmiyorum ki tabi daha belli değil de. Niye durup dururken ağlasın saatlerce.