NurErva hep aynı şeyi söylüyorum burda ama zamanla geçiyor, böyle her ay farklı bi huy ediniyor gibi geliyor insan çare arıyor bulamıyor. Büyüyorlar o yüzden huy ediniyorlar bi atak diş vs oluyor o yüzden oluyor o aylarda sebebini çokta anlamıyor insan.
Benim oğlumda 4te kalkardı yine de odasından çıkmaz devamlı uyutmaya çalışırdık dalana kadar. Sonra sonra kalmamaya başlıyor