kolonyalimendil çok geçmiş olsun Allah şifa versin yavrunuza. Sağlık ocağının yaptığına inanamadim. Biz de bir yaş aşısında bir hastalık şüphesi yaşamıştık, hemşire bana sen karar ver bebeğini tanırsın sence hasta mı olacak yoksa bazen dişten, ataktan vs böyle olduğunu mu düşünüyorsun diye sormuştu.