Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 45 günlük. Dün gece saat 3 6 arası bezinde hiç idrar yoktu. Bu gece 12-3.30 bir kere idrar yapmış bezine. Ağlama huzurluk vs gibi bi şikayetimiz yok. Endişelenmelimiyim. Başına böyle bi şey gelen varmı. Doktora gitmek için erken mi? Yardımcı olursanız sevinirim…