Canım anneler! Bebeğim 9 aylık oldu ilk 1,5 ay emzirebildim. Sonrasında sütüm kesilmişti. Az önce birer damla şeklinde gelmeye başladı. Aynı durumu yaşayıp tekrar emziren var mı? Neler yapsam sütüm gelmeye devam eder ve artar? Tecrübelerinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim.