Kızlar dün post açtım alerjiyle alakalı bileniniz vardır. Alerji yapmıştım işte krem aldım ama geçmeyince Mecbur ignede yapmak istedim çünkü çok kötüydü ben iğneyi yaptım doktor bana dediki tam 24saat bekliceksin emzirmek için saat gündüz 14bucuktu herşey gayt iyi ki biraz önce bebeğim patladı meme için neyapiysam durmadı bende dua ettim verdim gece icin biseylerde hazırlamıştım hiç bir şekilde yemedi verdi Allah’ım sana bıraktım diye verdim çok çok korkuyorum bişey olurmu acaba lütfen cvp verin