Kızlar ben doğum yapalı 2 ay oldu doğumdan sonra koltuk altlarında acayip bir kaşınma başladı daha Doktora gitmedim ama bu durumu yaşayan var mı acaba Sebebi nedir merak ediyorum Bir de hamilelik çatlaklarım var benim karnımda yırtık gibi duruyorlar onlar için Bir öneriniz var mı Ne yapmam lazım hamileliğin son hafta kendiliğinden çatladı o kadar yağ kullandım yine de engel olamadı