Esraesma0109 eger 2. Çocugu mutlaka istiyorsanız, yanlış anlamayın yaşınız ilerlemeden yapın derim. Yaş aralığı iyi, kardeşlik bilinci açısından. İlk 2-3 yıl zor olur belki ama sonrası kolaylık ık🙏🏻 yaş konusunda da yaş ilerledikçe inanın sabır da azalıyor, biyolojik olarak hamilelik de zor oluyor o yüzden dedim.