Hellomoto ev olmadiktan sonra araba iyi olsa ne olacak? Sadece gosteris olmaz mi? Bir arkadasim vardi iyi olmayan bir semtte oturuyordu istanbulda. Evi yoktu alacak parasi da yoktu. Fakat devamli mercedes c serisi ciktikca yenilerdi. Sebebi de sadece gosteristi diger arkadaslarina. Cunku iyi olmayan bir semtte ve kirada oturuyordu ve sorduklarinda soylemezdi bile. Korkunc sacma biliyorum bu anlattiklarim, ev derim ama size.