Çocuğum 2 buçuk yaşında kızlar misafirliğe gitmiştik oğlum huysuzlaştı eve geldik gelirken arabada uyudu normalde asla süt içmeden uyumaz eve girince titrediğini farkettim ama genel durumu iyiydi 5 dk içinde halıda uyuyakaldı bi baktım ateşi 39.1 şok oldum çünkü hastada değildi. Calpol verdim 2 saatte düşürdü ama o 2 saat hiç bişey fayda etmedi çok korktum Allah bi daha göstermesin 🤲 başına gelen var mı bu ani ateş yükselmesi neden olur lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız çok ihtiyacım var 😔