Mihristan evet reflü için vermişti kullanınca kusması daha çok arttı gibi geldi artı kabızlık falan da yapan olmuştu öyle okumuştum bıraktım bende sonra kendiliğinden geçti 5 ay civarı ama o kadar çok kusuyoduki Benin bebeğim resmen fışkırır derecede oluyodu bazen sonra azalmaya başladı ve 4 buçuk 5 aylıkken tamamen kesilmişti kendiliğinden çok şükür 🙏🏻 sizinkide geçer inşallah 15 20 günlük falandı hemen hemen başladığında