Merhaba anneler kızım 1 yaşına giriyor bu lila elbiseyi almştm geldigi gbi o an giydirdim deneme amaçli kendime göre lila bir elbise bulâmdm yesil elbise tercih ettm esim de ona uygun yesil gömlek tercih etti iki yeşilin yaninda lila sırıtır diye mecbur satmam gerekiyor 295 tl 300 küsürlü almştm kargo karşı ödemeli olucak düşünenler lütfen yazsn

