Mavis34 ecebirce220622 Çok Geç mis olsun hastaneye gittinizmi hava verseler.raahatlar veya evde makinanız varsa
Alparslan616161 ecebirce220622 bnm oğlum covid değildi şiddetli öksürüğü vardı boğulma derecesine gelip titrerdi doktor nebilezetör ilaçları yazdı evde sabah akşam hava verdim 3 gün de geçti
Kuzeymomss ecebirce220622 maalesef bir süre o öksürük kalıyor. Oğlum 2.5 aylıkken geçirdi, 1 ay neredeyse öksürüğü kaldı
ecebirce220622 Mavis34 makine alacağım bugün bütün salgınlar yeniden başladı sanırım ben de 2.defa oluyorum ama onun halsizliğinden kendimi unuttum 🤦♀️çok teşekkürler
ecebirce220622 Kuzeymomss doğru söylüyorsunuz aslında ilk çıktığında da geçirmiştim ben bir de o zaman da hemen toparlanamadım etkisi devam etti bir süre ama bebek olunca panik yapıyorum sanırım :)çok teşekkürler