Araslarcaaa Kızlar 2 gündür adetim gecikti kasıklarımda ağrıyor ama olmuyorum bebeğim 5 aylık çok korkuyorum hamile kalmaktan olabilir mi
Balinannesii Araslarcaaa heran hersey olabilir anacım adetim 1 ay gecikti neredeyse ama bak ben test yapıyor muyum hayır Cünkü o adet gelecek 😄
Cennet1212 Araslarcaaa benim.adetim 11 gundur gecikti 3 test yaptim negatif arti kan verdim yok ama test yapin muhakkak kayma durumu olabiliuor spiral arti kondom secin bence bende spiral taktiracagim ama kondomuda kullanacagim tedbiri arttirmak lazim
Serife00 Balinannesii 😂 ya gelmezse benim gelmemişti doktora bir gittim 7+4 dedi diğer ay cinsiyetini öğrenmiştim 2. Kontrolde 😅
Selin1234 Araslarcaaa korkutmak istemem sizi benim ikinci hamileligim spiral ile olmuştu ben 22 haftalık ken öğrenmiştim hem üstüne görmüşüm un hemde spiral olduğu için kanama yapmış
niloyaa34 Araslarcaaa benimde sprial takılı bir ay gecikti ama bu ay oldum korkma olursun yakında bazen böyle olabiliyo öyle kolay değil kaymadıktan sonra sprialle kalmak
MuMuBu Cennet1212 özelde taktırdım.devlet hastanesinde veya saglık ocagında bu takılıyor mu bilmiyorum
Selin1234 Akyel001 evet sezeryan ile doğum yaptığım için kanama filan çok olmuştu hamile olduğumu 22 haftalık ken öğrendim