Mrsde05 Ankaradan hareket edeceğiz 3 adet 500 ml lik yüz yıkama jeli tonik kremim var duş jelim şampuanım falan bunları büyük valizime koysam sıkıntı olurmu ?teşekkürler 💐
Mucizelerherzaman Mrsde05 el bagajınıza değil de teslim ettiğiniz valizinizde sıkıntı olmuyor diye biliyorum . En güzeli bilet aldığınız firmayı arayın ney şekilde öğrenirsiz
Ayseaselinannesi Mrsde05 yanınızda taşımayın yasak almıyorlar gözünüzün önünde çöpe atıyorlar. Bagaja verdiğiniz valize koyun ağızlarını bantlayin ve bir poşete koyun. Şişe şeklindeyde valize dik şekilde koyarsaniz hiç bisey olmaz
RuzgarMommys Büyük valizine koy onları ama yine de şeffaf kilitli poşete koy bu valizi vereceksin zaten sorun değil. Kabine ve el çantana (uçağın içine yani) 100 ml den yüksek sıvı bişey alamazsın bukadar.