Tuba_ece 17 günlük bebeğim 1 gün arayla iki kez fışkırır tarzı kustu. Kusmadan önce gaz sıkıştırıyor.Kusunca çok rahatlıyor. Onunla alakalı olabilir mi ? Bu fışkırır gibi kusmak ne ile ilgili olabilir? Aramızda bunu yaşayan var mı?
CanannnD Tuba_ece Ağız dolusu fışkırır gibi kusma ve normal kusmalarinin da çok faa olması sebebiyle reflü var demişti doktorumuz bize de o zamanlarda. Reflu şurubu kullanmıştık biraz en azından fışkırır tarzda olanlar epey azalmıştı
Olimbonii Tuba_ece Benim bebegim de her mamadan sonra kusar normal ama bazende fiskirarak kusuyor ben gaza bagliyorum çok gazli bir bebek sert çıkarttığinda midesindekini o sekilde dışarı atıyor
LeylaFarahannesi Yeğenimde olmuştu reflü tanısı konmuştu. Kafası yüksek yatırın Allah korusun. Sanırı artık özel mamalar ilaçlar var. Umarım hemen geçer geçmiş olsun.