Nesli06 2 gün önce 9 aylık bebeğimde aynısı ile ben de mücadele ettim aksine uyudukça daha çok yükseliyordu bağırarak uyanıyordu evde ne yaptıysak düşüremedik ve doktora götürdük. doktorun biri ilaç fitil verdi o anlık düştü ama ertesi gün yine yükseldi ateşte 40ı görünce başka doktora gittik o da iğne yaptı ve hastaneden çıkınca yavaş yavaş kendine geldi ateşi düştü mama yemesi düzeldi kısaca başka bir doktora daha götürün o iğne ile çocuk bir anda toplayıp kıkırdamaya başladı hala daha o doktora dua ederiz eşimle, doktordan doktora fark var ihmal etmeyin bebeklerde ateş çok tehlikeli