Mrt06 bebeğiniz erkek mi, erkek bebeklerde fıtık oluyor, dayımın oğlu olmuştuda ordan bılıyorum. Cok ağlardı bebekken,aglamakdam fıtık olmustu cocuk. Amelıyat demıstı doktor. Allah korusun dıkkat edın sızde ınsallah oyle bırsey olmasım. Ikınmaması lazım,ıkınırkende aglamaması tabi😔