Ygmr11 Selam kızlar ♥️ 2022 de başınıza gelen en güzel şey nedir ? Ben yanıtlayayım Kızım ♥️ iyiki olmuş
Momylion Ygmr11 oğlum diyecektim bende 💙 ✨09.02.2022✨ en güzel mucizem 😍 Rabbim hepsine sağlıklı ömürler nasip etsin 🌸
AntiSosyallKelebek Ygmr11 2. Yi dogurdum büyük korkularla 😀ama yersizmis korkularim çok şükür herşey daha güzel oldu
Mevacanimkizim Ygmr11 bende kızım diyecektim ama 2020 doğumlu o yüzden şehir değiştirmem diyorum 😁 başkada bişey yokmuş gerçekten düşününce yillarimiz boşa geçiyor 😁
pattisanne Ygmr11 henüz gelmedi fakat 2 gün sonra taşınacağım kısmetse bence son 3,5 yılın en güzel hediyesi olabilir.