Pltoztrk 6 aylıkken aldım 2 ay kadar bindi sonra istemedi. Ben kendiniz tedbir aldığınız sürece sakıncalı olduğunu düşünmüyorum. Çokta faydasını gördüm yemek, temizlik vs yaparken kurtarıcı oluyor. Kısıtlama da koymadım günde aralıklarla toplam 2 saat kadar duruyordu. 11 aylıkken yürüdü gayette güzel yürüyor maşallah parmak ucuna basma falan olmadı tabi bebekten bebeğe bu değişebilir