bebekece Azli 40 ım cıktı 2 gün sonra oldum. Halada düzenli 4 bucuk aylık kızım her ay oluyorum. Adet görmemeniz hamile kalmicanız anlamına gelmez dikkatli olun😬
AybarsMother Azli 8.ayda oldum 😬 yumurtlama başladıysa hamile de kalınır onu da takip etmek pek mümkün olmadığından her ay hamilelik ihtmali var :) süt koruyor felan diye aldanmayın yani :)
meneksegul_68 Azli ben 4 ay sonra oldum 1 yıla kadar düzensizdi daha sonra düzeldi hamile kalma ihtimali yüksek dikkat etmek lazım süt koruyor filan derler ama yok öyle bişey
Birdunyabircennetannesi Kırkım çıkar çıkmaz. Duyduğum kadarıyla da adet olmadan da hamile kalinabiliyormuş
Kerem_k1 Azli doğumdan sonraki 39. Günde normal adet oldum 3 gün sürdü normalde de öyleydi zaten, sonra iki haftada bir kanamam oldu hep 5. Ay itibari ile düzene girmeye başladı
Asel_annesi Azli ben 44.gün n oldum 2 hafta geçti tekrar oldum suanda oluyorum zaten 2..adetim bakalım düzen değişicekmi