Elf55 Doga1208 burun tıkanıklığına bağlı olarak yapıyorum herşeyin fazlası zarar tabiki günde 3 4 defa yaptığım oluyor
Elf55 Doga1208 aralıklı yaptıysanız sorun olmaz bende bazen 2 kere aynı yere uyguluyorum bugünde aşırı tıkalıydı şimdi rahatça uyuyor 🙂 şırıngayı fazla ileriye ittirmemek gerekiyor tahriş olup kan gelebilr dikkat etmel lazım başıma geldi çünkğ
LeylaFarahannesi Benim bebeğim daha iki aylık yokken çok tıkalıydı doktorlar saat başı bile yapabileceğimizi söylediler ki o sayede aştık. Serum fizyolojiğin hiç bir zararı yok.
Ulkuverasmom LeylaFarahannesi aynenn benim doktorum da 10 dkka arayla bile yapabilirsin demişti bizde o şekilde açtık burnunu yoksa nefessiz kalıyordu şimdi biri 26 aylık biri 9 aylık tıkalı olsa da olmasa da her gece yapıyorum Kİ rahat uyusunlar
LeylaFarahannesi Doga1208 hayır aksine tıkalı çok durursa aşağılara iner. Buhar verip sf yaparsanız çok iyi geliyor sırtına vurmayı da unutmayın çokartsın yukarıya doğru içindekileri geçmiş olsun.