Benim kızım 11gündeyiz bugün yeni toparladı öksürük var sadece balgam çıkaramıyor, kaç gündür perişandık diş çıkardı yavrum bide zorla içirdik enflaviri, kabus gibiydi gecemiz gündüze karıştı bide çalışan bir anneyim 3kere dr gitmek zorunda kaldık. nebülle serum fizyolojik vermek, burun yıkamak, öksürük için zeytinyağlı sarımsak ayak tabanına sürmenin işe yaradığını düşünüyorum bebişlerimiz hasta olmasın hep iyi olsunlar 🥲