HamzaKartalMoms 29 haftalık iken doğum yapmıştım tam iki aylıktı eve geldiğinde hemen zeka kartlarını her sabah göstermeye başladım 15 cm yakınlıktıktan belli bi süre sonra takip etmeye başlıyor biz hem çocuk doktoru hem nöroloji doktorumda takiplikdik özelde 2-3 haftada bir götürüyorduk ve bi eğitim Araştırma hastanesinin prematüre bölümüne de kaydettirdim ayda 1 oraya götürüyordum ekstra sağlık ocağından çağırıyorlar zaten. tabii birde rop muayeneleri oluyor bunların dışında çok sık tummy time, tentene temas ve günlük masaj prematürelerde kesinlikle olması gereken demişti doktorumuz en önemliside çok sevmek sevdiğinizi hissettirmek bol bol konuşmak ♥️ sağlıkla büyütün inşallah 🌟