Kızlar neden boyle bu yaa sızınkılerde boyle mi? Sebebi ne !(2ay 14 gunluk) Çıldırcam başım çatlıo sinirden stresten yorgunlıktan açlıktan uykusuzluktan son raddedeym ara ara ağlıyorum.zaten kımse yardm etmıyor bıtanede kızım var 2,5 yasında.kızımın allahtan uyku duzenı var akşm 9 da yatırıyorum ama bu oğlum boyle değildi.koyunca uyurdu.emzirp koydugumda 1-2 saat uyurdu artk uyumuyooooo dişlerimi sıka sıka ağlıyorum suan gercekten cok streslıym offff😭😭😭sabahtan berı uyumuyo boyle hep.napsam ne denesem olmuo.lavanta yagı mı dersın,oda nemlendırıcısımı dersın,sallamak mı?karnı doymadımı bıraz daha emzırım koyım.yok aynı.gazı var 2-3 saatte bır emzirim yine aynı.emziriyorm gayet guzel dalıyor koyuyorm dıyorum bu uyur gıdım yemek yapım daha sogan kavrulurken başlıo ağlamaya dovmusum sankı gibi.herseyım yarım kalıo.kendıme zaman ayıramıyorm.gece 3-4 e kadar boyle.gerizeklaı kocamda yardımcı olmuo.kızımda olmuştı bunda olmyo beyefendı işine gelmıo.ay çatlıcam gercekten cok cok cok bunaldım.