Esraaaaaaaaaa Mrb kızlar süt parasıyla emzirme ödeneği aynı seyler mi sürekli mi alınıyor yoksa tek seferlik mi
Begumergun arascinar3475 süt parası 6 ay boyunca mı alınıyor yani ? Ben doğum yaptığımda bi kere otomatik yattı neredeyse 6 ay oldu daha başka para almadım