Kızlaaar bebeğim kız ve 18 aylık gece gündüz hep meme artık hiç bir ne özel hayat ne normal hayatımız kaldı artık kesmeyi düşünüyorum bir yanım kıyamıyor bir yanım usandı yazı bekleyeyim diyorum ama kış hastalıklar üst üste uykusuzluk takatim kalmıyor gündüz napayım ne önerirsiniz gece emmesini kesmeyi denedim çok ağlıyor ne ayakta sallayarak uyuyor ne başk biriinde nede başka türlü