Eminezk ben kızımın saçlarını 5 aylıkken kazıtmıştım.
Kazıtmamın sebebi çok fazla dökülmesi ve kakasının içinden sürekli saç çıkmasıydı. (Elini ağzına çok alıyordu, elleri hep saçtı o kadar fazla dökülüyordu)
Bende korktum sürekli saç yutuyor diye kazıdık evde.. Çıkam saçlarında hiç dökülme olmadı sonra