İyi geceler anneler.34ayina gelmiş oğlum dan bahsedeyim çok tatlı güleç oyun sever ama oynamayı tek bilmiyor hep dibimde yapışık gibydim .aglak halleri inadı olunca tutuyo o daha zor bu kış da dışarı isteği artti enerjik apartman dan eve çıkamadım ikna olmuyor yok yere atıp kendini duymaz oldum .nasıl zor durum ..😥bizim enerji hiperaktif ve hafif atipik otizim durumu için ama çok topladık.tv ekran sureyi azalttım bunda zorluk çıkıyor.oyuicak atma fırlatmalari var..sanırım yasina yakın dye böyleler.. Allah yardım etsin bizlere ve çay oturması bilmem ne hiç heves etmedim uzun zaman kimseyi çağırmıyorum. yaşıtlarıyla tamam da az büyük çocuk olsun uyum saglamayinca ağlıyor tek kalıyorum diye..evde denge çalışması yaptık renkli toplarla basket oynamaca gibi aratırdm anı anı tutmuyor bizim de.. AVM dışarda yürümek koşmak istiyor hep kalabalık sokamiyorum 💘biyere gitmemek en bı dönem görüşmeler kesildi mecburen çocuk önemli tek olduğum için yanlız olsam da.sizler evde nasi baş edyosunz..