Misssitare Çok üzüldüm. Sürekli ağladı kaç kere meme verdim reddetti. Sonra 100 cc mama verdim içti rahatladı. Sütüm mü yok acaba diye 25 dk sağdım 100 cc çıktı. Tamda doyacağı kadar😔 ilk defa bu kadar çok mama içti. En fazla 60cc içtiği olmuştu. Bu bebişler neden böyle ya😔
papatya_1125 Misssitare iyi bir KBB uzmanına götürmesini tavsiye ederim. Atak haftası da olabilir çünkü 3 aya yaklaşmış Siz boş biberonu ağzıma verin biraz Emince hemen memeye geri alın
hulya09 Misssitare emzirdiginiz ortamı sakinleştirin ses ışık vs yanınızda biri olmasın siz sakin olun oda sakinleyip emecektir vazgeçmeyin ve emzirdikce süt artar arz talep durumu . Yanınızda biri olmasın hissediyorlar sizi görsün pozitif bakın arada göz temasını kesin 1.5 yaş olduk biz halen böyleyiz 🙏
Pinpony Misssitare keşke mama vermeseydiniz hemen. Zaman zaman ortada hic bir sebep yokken de bebekler memeyi reddebiliyor bu gayet normal bir durum. Biraz pispislayip uykulu halde verdiğinizde alacaktır. Ya da uyutup 5 dk Bile uyuşa uyandığında alacaktır. Sütünüz varken biberon vermeyin yazık olur meme reddinin başlıca sebebi biberondur zaten. Birkac saat aç kalmakla da bisey olmaz rahat olun. Tamamen acıkmamıştır almamıştır uykusu baskın gelmiştir almamıştır. 1 dakika sonra bile değişiyorlar inanın herkes yaşıyor bu sorunu.
Pinpony Pinpony Misssitare biz de 2 buçuk Aylığız biz de yaşadık aynı sorunu. 4 saat aç kalabiliyor zaten normal bi durum. Bekledim acıkınca öyle bir alıyor ki memeyi. İnsanın emmeyince memede ağlayınca falan morali çok bozuluyor sizi çok iyi anlıyorum ama geçiyor merak etmeyin.
ayseasln21 Misssitare dudak bağı olabilir mı dudak bağı olan bebekler memeyi tam kavrayıp beslenemezler . Biberon emzik rahat kavrarlar . Benimde kızım o yüzden beslenmedi biz 1 kiloya yakın kaybettik. Kestirince hemen düzeldi bence yarın hemen bir çocuk kbb doktoruna gidin . O bölüm bakmıştı bize
ayseasln21 Misssitare evet farklı şeyler bakınca anlaşılır üst dudakla kaldırınca bir bağ oluyor ya onun bitim yeri eğer 2 ön dişe denk geliyorsa dudak bağı var demektir canım Google’dan görsele bak daha iyi anlarsin 😊
Selin1234 ayseasln21 sizin cevabının üzerine kendimde dudak bağı olduğunu öğrendim 28 yaşındayım çok şaşırdım
Misssitare hulya09 dediğiniz gibi sakin loş ışıklı ortamda emzirmeye çalışıyorum. Ama bazen emmedikçe çok geriliyorum malesef. Bazen oluyor ki her seferinde reddediyor. Çok zor bi durum 😔
Misssitare ayseasln21 baktım ama çok anlayamadım. Kendime bakıyorum o bağdan var gibi. En iyisi doktora sormak haftaya muayenemiz var.
hulya09 Misssitare çok iyi anlıyorum bende yaşadım çok emmeye düşkün olduğu halde yaşadım ayakta sallanarak falan emzirdim başka seylere odağını çektim sonra emzirmeyi denedim atak donemlerinde diş cikarirken oluyor geçiyor hepsi siz inatla gönlünü yapıp emzirin emmedikce geriliyor bebekte emme saatlerini atlamamaya çalışın
NewMaman Bu dönemde yapabiliyor bebekler, memeden tamamen uzaklaşmaması için farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin, oyuncakla falan dikkatini dağıtın, kolik müziği açın
Misssitare NewMaman hoplatarak ayakta gezerek bunları hep deniyorum ama bazen çok direniyor. Doktorda demişti bu aylarda dikkati dağılıp reddedebilir diye
Yasemin5 Misssitare Benim bebeğim meme reddi ustası😂 koltuğun kenarına yatırıyorum hafif üstüne eğilip emziriyorum saçını okşuuoyorum😂
Misssitare Pinpony çok haklısınız 2 ay kontrolünde kilo alımı az çıkmıştı doktor arada mama verememi önerdi. Kilo alımı az olur diye stresim biraz aç kalsın istemiyorum ama genelde sağdığımda sütüm oluyor. Malesef aktif emme süresi kısa ya da bazen böyle reddediyor.