Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük yaklaşık 1-1,5 haftadır uyuturken çok ağlıyor normalde kucağımda hafif sallayarak uyutuyorum. Ayağıma alıyorum yine ağlıyor, meme veriyorum uyuyor memeden ayırınca ağlıyor tekrardan. Atağa mı girdik acaba var mı bi öneriniz? 🥺