SltnT cok geçmiş olsun. Allah şifa versin. Benim oğlumun da antibiyotiğe ragmen yüksek ateşi var. Balgamı var, burnu hırıltılı. 5 gündür böyle. Artık ateşi ilaçlarla düşmüyor. Eşimde boğaz ağrısı olarak başlayıp kulak enfeksiyonuna geçmişti ve öksürük vardı. Bende ise 4 gündür boğaz ağrısı var başka bir şey yok. Dinlenemedikce ağrı artıyor.