D_vitamini Merhabalar kızım ateşli ve 4saat arayla carpol verdim Ateş jcin ne önerirsiniz .Ben grip oldum benden bulaştı galiba acayip kötü hissediyorum kendimj
Esraasell D_vitamini yeni gördüm limon yağı ayaklarına sürün bide üzerni ince giydirip eline eldiven ayağına çorap giydirin steşi var diye elini ayağını açık bırakmayın
D_vitamini kubraF bol bol emzirdim burnu çok tikaliydi açmaya çalıştım .Carpol verdim ama sabaha kadar düştü çıktı ateş sabah normale döndü şükür geçti ..