Merhaba kızlar ben anladığınız üzere malum markanın yani kahve ve keçi sütü sabunu satan bir marka isim yazamıyorum marka belirtilmiyor diye sosyal medya üzerinden sipariş oluşturdum adet fiyatı 110 TL’den sonra çok bildiğimiz yaygın bir alışveriş sitesinde bunun iki tanesini 100 TL olduğunu gördüm ve herkezin içinde oturacağı gibi benim de içime oturdu doğal olarak😂 diyorum ki stok yapayım uygun bulmuşken sizce sahte midir iki tane 100 TL olan bilgisi olan varsa sevinirim üyesi olan yada alışveriş yapan bilgi paylaşırsa iyi geceler dilerim