Bu yöntemi nasıl uyguladınız biraz bilgi verirmisinz bnm oğlan emmeden veya kucakta deli gibi bir oraya bir buraya sallayarak gezmeden uyumuyor hala gündüz uykularına daha çabuk geçiyor ama geceler eziyet resmen 11 de başladığımız serüven gece 12 i biri buluyor bazen çıldırma aşamasına geliyoruz gündüz bu sefer uyanmak nedir bilmiyor uyandırdığımda ağlıyor sürekli bir rutin tutturamadık hala bazen 9 bazen 10 bazen 7 de kalkıyoruz kaldır yatır deniyorum ama kendini aşağı salıyor kafasını yerlere vuruyor öfkesine ağlamak çığırmak bir arada bu iş nasıl olacak böyle acaba geç uyuyor demeyin çünkü mümkünatı yok sekizde yatsın sabaha kadar mışıl mışıl uyusun denedim olmuyor