Selam..
bir sıkıntımı paylaşıp akıl almak istiyorum artık deliricemmm yoksa.
Kızım 2 yaşında olacak az kaldı yani tam 2 olmasada.
Uyku sorunumuz var ne gece uyuyor ne gündüz normal bi cocuğun öğle uykusu olması lazım en az 2 dimi.
Yoook. En fazla yarım saattir😞
Geceleri sürekli uyanıyor yanında beni istiyor kıyafetimimi koymadım ne yaptım ettim olmadı. Kendi yatağımın yolunu unuttum.
Hep uyanır uykuyu sevmiyoor ne yapsam bilemedimmm papatya çayı varmış deneyen oldumu hiç ayyy artık bitkin durumdayım akıl verin bana lütfennn