Merhabalar, 4 ay önce sezeryan doğum yaptım ve doğumdan sonra sürekli göbek deligimde ağrı hissettim. Bikac gündür göbeğimde misket büyüklüğünde bir şişlik var ve ağrı yapıyor. Göbek fıtığı sanırım ama sezeryanla bir ilgisi var mı, böyle bir durum yasayan var mı ?