Ilaydae Bebeğiniz gayet iyi ayına göre davranıyor emin olun birde böyle durumlar görüp korkmanızı çok iyi anlıyorum ama bu bir annenincok rahat görüp bir anormallik olduğunu anlıyacagi birşey,asla oyun kuramaz,sürekli tek bir oyuncak oynar, tekerlek döndürmeyi çok severler,çok hırçın olurlar genellikle, göz teması asla kuramazlar,kendini asla ifade edemezler daha bir çok var ve bunlar olsa dahi otizm diyemeyiz doktor teşhisi lazım