Kızlar selam bebeğim 4 aylık ve otobüsle memleketime 8 saatlik yolculuk yapacağım bebeğin uykusuna göre hareket edip gece yolculuğu yapsam uyuyamam ertesi gün perişan olurum fikir ve önerilerinize açığım.Valiz olacak yanımda bir de çantalar.Sakin bir bebek emzik almıyor ama sıkılır mı ya da acıktığında mamasını nasıl yapacağım telaşı sardı yaklaşık 3 hafta kalmayı düşünüyoruz kaç kutu mama bez kıyafet götürsem yeter mesela gittiğim yerde nasıl yıkayabilirim tabi bunlar bebekten bebeğe değişen şeyler ama sormak istedim deneyimleyen anneler varsa yazarsa sevinirim