Aysecikk3 Yani ben 33 aylık kızımı bu sene vermeye kıyamadım ama o bana kıyıyor. Üstelik ben çalışmıyorum evdeyim. Yılbaşından sonra vermeyi düşünüyorum çünkü Sabah 8den akşam 11e kadar(öğlen uykusu yok) anne oyuncak oynayalımmııı, anne kek yapalımmııu, anne hadi çadır yapalım, lego oynayalımmııı, hadi oyun hamuru oynayalım, anne hadi mutfağımda yemek yapalım, anne ayıcık üşümüş ona kıyafet giydirelim, anne ben çorap giymek istemiyorum, ben çıplak durucam, ben onu istemiyorum bunu istiyorummm, onu yapalımmı, bunu yapalımmııı, parka gidelimmmiii, sürekli tepemde😂yemek yaparken yanımda, tuvalette yanımda, banyoda yanımda, bacaklarımı alırken yanımda, saçımı bıyarken yanımda, enerjim yokken hastayken hep hep doğal olarak yanımda ☺️Bunların yanı sıra temizlik yaparken yanımda ben toplarken o yanımda dağıltıyor. 5dakika kahve içip kafamı dinleyemiyorum. Eminim bir çok annede bu şekilde. Ben mesela bunları kaldıramıyorum artık yoruyor o yüzden benim psikolojik sağlığım için ve onun yeni arkadaşlıklar kurması dilediğince oyun oynayabilmesi için kreşe gitmesi çok uygun olacak☺️ Bu arada kreş kötü bir yer değil çocukların özgüvenini oldukca yükselten bir ortam. Bir de emin olun bütün çocuklar annelerine aşık annelerde yavrularına🥰